קריירה בלקסוס

לקסוס, מותג היוקרה מבית TOYOTA, אשר חרט על דגלו לפני 28 שנה את החזון לייצר את רכב היוקרה הטוב בעולם, הוא סיפור הצלחה שהפך בתוך שנים ספורות לאחד ממותגי רכבי היוקרה הנחשקים ביותר בישראל ובעולם.

בשנת 2006 הגיע המותג לקסוס לישראל, והביא לשוק הישראלי מוצר מעולה ושירות יוצא דופן.
רכבי לקסוס מתאפיינים בחדשנות טכנולוגית, עיצוב, נוחות, אמינות ושמירה על ערך.
השירות הוא חלק בלתי נפרד מן המוצר, מרכיב חשוב בפילוסופיית החברה וב-DNA שלנו, ומוגדר כערך בפני עצמו.
רכבי לקסוס החדשים מעניקים ללקוח את היוקרה והאמינות המזוהות עם המותג בשילוב של חידושים בעיצוב וחוויית נהיגה ספורטיבית, דינמית ועוצמתית.
אנו מאמינים כי ההצלחה טמונה במוצר הטוב ביותר, יחד עם שירות מעולה ובניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותינו.

פיתוח ההון האנושי

אנו מאמינים שעובדי לקסוס הם לב החברה, והאחראים להצלחת בניית מערכות יחסים מתמשכות עם לקוחותינו. אנו מאמינים בחשיבותם של למידה ופיתוח מיומנויות וכישורים אצל כל עובדינו. למידה היא יותר מרכישת ידע, היא צמיחה אישית והתפתחות, פיתוח חשיבה עצמאית והתמודדות עם אתגרים הניצבים לפנינו.

חברה עם תפיסת רווחה מתקדמת

אנו דואגים לרווחתם האישית של עובדינו באמצעות מתן סל הטבות רחב הניתן לאורך השנה ובנקודות ציון מגוונות בחיי העובד. שירותי הרווחה כוללים מתנות בחגים ובאירועים משפחתיים, אירועי גיבוש, אירועי משפחות ואירועי חברה. כמו כן, החברה מחויבת לעובדיה ומסייעת בליווי מקצועי גם בעתות משבר.

ערכי לקסוס:

מותג לקסוס מושתת על ערכי יסוד. הערכים הללו מנחים אותנו בכל פעולותינו, בכל מפגש עם לקוחותינו ובכל רכב שאנו מוכרים:
• תשוקה
• אחריות
• שיפור מתמיד
• הגינות
• מקצוענות
• הכנסת אורחים
• צפיית צרכים
• עקביות

אחריות חברתית וקשרי קהילה

קבוצת יוניון מחויבת לאחריות חברתית וסביבתית, כחלק מתפיסה ניהולית אחראית ואכפתית. המעורבות החברתית מנוהלת ע"י אגף משאבי אנוש, ולוקחים בה חלק מנהלים ועובדים מכל הקבוצה, לפי בחירתם. הקבוצה פועלת בשני נתיבים של מעורבות חברתית:
תרומה לקהילה - מכל הלב - הקבוצה מנהלת תקציב תרומות. ועדה המורכבת מנציגי העובדים מתכנסת מעת לעת, ומחליטה על הקצאת תרומות לעמותות שונות.
השפעה חברתית אסטרטגית – קבוצת יוניון בחרה שני תחומים הקשורים לעולמות התוכן שלה, בהם היא מבקשת להשפיע באופן משמעותי: קידום ההשכלה הטכנולוגית בתחום הרכב (פרויקט "מנוע להצלחה"), וקידום מרחב תחבורתי עירוני בטוח וידידותי לאדם ולסביבה (פרויקט "נעים בעיר"). ההשפעה מושגת באמצעות שיתופי פעולה ממושכים עם ארגונים חברתיים מובילים בתחומם.
פרויקט "מנוע להצלחה": רשת אורט ישראל
שיתוף הפעולה של קבוצת יוניון ורשת אורט נולד מתוך הרצון של החברה לעודד לימודי טכנולוגיה, בדגש על לימודי רכב, כדי לטפח את דור המחר של עובדי תעשיית שירותי הרכב בישראל.
התכנית כוללת פעילות בתוך בתי הספר וכן מפגשים של התלמידים והמורים עם אנשי הקבוצה. התכנית משלבת חיזוק יכולות מקצועיות ואישיות של תלמידי המגמה, סיוע בהצטיידות עדכנית ושיפוץ מעבדות, העשרת תכנית הלימודים בהתאם לתכנים עדכניים, העשרת המורים המקצועיים והעצמת דימוי המגמה וחיזוק גאוות התלמידים. עד כה הביאה התכנית להישגים משמעותיים בשיפור ציונים, צמצום נשירה, גידול מספר התלמידים הלומדים בכתות יג'-יד', וחיזוקן של אטרקטיביות המגמה ושל גאוות התלמידים הלומדים בה. התכנית מתקיימת בבתי הספר אורט כרמל בחיפה, אורט אדיבי באשקלון, ואורט בית הערבה בירושלים.
פרויקט "נעים בעיר": מדריכים בדרכים
מטרת הפרויקט המשותף של קבוצת יוניון וארגון "מדריכים בדרכים" היא לעודד רכיבה בטוחה של ילדים על אופניים, באמצעות העלאת הנושא לסדר היום הבית-ספרי והיישובי, ומתן ידע שימושי לילדים לגבי התנהגות בטוחה בכביש באמצעות הדרכות בבתי הספר. עד כה השתתפו בתכנית מעל 70,000 תלמידים ברחבי הארץ.
מעבר לתמיכה בפעילות השוטפת של העמותה, עובדי הקבוצה מתנדבים כמדריכים בתוכנית ומשתתפים בפעילויות משותפות של החברה והעמותה.

נגישות
סגור
שינוי גודל גופנים
A- A+