לקסוס, מותג היוקרה מבית TOYOTA, אשר חרט על דגלו לפני 28 שנה את החזון לייצר את רכב היוקרה הטוב בעולם, הוא סיפור הצלחה שהפך בתוך שנים ספורות לאחד ממותגי רכבי היוקרה הנחשקים ביותר בישראל ובעולם.
בשנת 2006 הגיע המותג לקסוס לישראל, והביא לשוק הישראלי מוצר מעולה ושירות יוצא דופן. רכבי לקסוס מתאפיינים בחדשנות טכנולוגית, עיצוב, נוחות, אמינות ושמירה על ערך. השירות הוא חלק בלתי נפרד מן המוצר, מרכיב חשוב בפילוסופיית החברה וב-DNA שלנו, ומוגדר כערך בפני עצמו. רכבי לקסוס החדשים מעניקים ללקוח את היוקרה והאמינות המזוהות עם המותג בשילוב של חידושים בעיצוב וחוויית נהיגה ספורטיבית, דינמית ועוצמתית. אנו מאמינים כי ההצלחה טמונה במוצר הטוב ביותר, יחד עם שירות מעולה ובניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותינו.פיתוח ההון האנושי
אנו מאמינים שעובדי לקסוס הם לב החברה, והאחראים להצלחת בניית מערכות יחסים מתמשכות עם לקוחותינו. אנו מאמינים בחשיבותם של למידה ופיתוח מיומנויות וכישורים אצל כל עובדינו. למידה היא יותר מרכישת ידע, היא צמיחה אישית והתפתחות, פיתוח חשיבה עצמאית והתמודדות עם אתגרים הניצבים לפנינו.חברה עם תפיסת רווחה מתקדמת
אנו דואגים לרווחתם האישית של עובדינו באמצעות מתן סל הטבות רחב הניתן לאורך השנה ובנקודות ציון מגוונות בחיי העובד. שירותי הרווחה כוללים מתנות בחגים ובאירועים משפחתיים, אירועי גיבוש, אירועי משפחות ואירועי חברה. כמו כן, החברה מחויבת לעובדיה ומסייעת בליווי מקצועי גם בעתות משבר.ערכי לקסוס:
מותג לקסוס מושתת על ערכי יסוד. הערכים הללו מנחים אותנו בכל פעולותינו, בכל מפגש עם לקוחותינו ובכל רכב שאנו מוכרים:אחריות חברתית וקשרי קהילה
קבוצת יוניון מחויבת לאחריות חברתית וסביבתית, כחלק מתפיסה ניהולית אחראית ואכפתית. המעורבות החברתית מנוהלת ע"י אגף משאבי אנוש, ולוקחים בה חלק מנהלים ועובדים מכל הקבוצה, לפי בחירתם. הקבוצה פועלת בשני נתיבים של מעורבות חברתית: תרומה לקהילה - מכל הלב - הקבוצה מנהלת תקציב תרומות. ועדה המורכבת מנציגי העובדים מתכנסת מעת לעת, ומחליטה על הקצאת תרומות לעמותות שונות.